divendres, 12 de novembre del 2010

Carta al senyor Explícit

Divendres 12 de Novembre del 2010

Benvolgut senyor Explícit, m'agradaria mostrar-li la llista de certes cosses que he decidit que potser li interessen.

-He decidit que dormiré al llit de dalt per estar més prop al núvols...Perquè estic farta, pobrets els núvols, sempre relacionats amb la foscor, que desagraïts que som, amb la bellesa tan gran dels núvols...

-He decidit fer una foguera que m'allunye de balls i de les trepitjades, de viure acompanyada de la Sra.Soletat -que no et sàpiga mal, però la nostra relació era impossible, no me van les dones-, una foguera on no hi han bruixes cremant-se, no es sacrifica ningú, encara que de vegades em pareix que em creme les mans, però no passa res, estan calentetes.

-He decidit que m'agrada tindre els peus gelats , que no m'han de fer por les abelles i que he de dir obertament que m'agrada el color verd.

-També tinc clar que no passa res perquè estiga lletja quan ric ,que em dóna igual. Tinc dents que regalar si algú les vol.

En conclusió senyor Explícit he decidit que estaria molt bé donar un passeig amb vostè, si li pareix bé ,clar, i si accepta el meu problema amb el singlot...

Cordialment, jo.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

 
Blogger design by suckmylolly.com