diumenge, 10 de març del 2013

Intervals sonors


La llunyania és propera avui,

addicció sempiterna d'horitzó
-on s'amaga l'Univers-,
et fumes la respiració
i em fas aterrar.


Tria el teu present,

trie el meu present 


Desprès de l'aritmètic esperar,

les aristes, les ferides de l'ànima,
i els somnis que et pertanyen...
continuaves sent un país exòtic,
una absència silenciada

Tria el teu present,
trie el meu present 


El so domina la furibunda cuirassa,
et vas desfent i quedes net,  
amb la mirada sincera
i tota la Atlàntida amagada a dintre.


Tria el teu present,

trie el meu present 



Jo tinc les meues runes, 

sols les presenteixes,
jo tinc els buits atemporals,
els rellotges que tu empres espatllats.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

 
Blogger design by suckmylolly.com